وبلاگ
با رست من بیشتر بفروش

با رست من بیشتر بفروش

در گذشته فروش بیشتر وابسته به عواملی مثل محل قرارگیری مجموعه، دکوراسیون شیک و پرهزینه، فضای فیزیکی و … بود اما همه این مسائل هم از دور رقابت خارج شده است و هم مشتری از دکور زیبا و مسائل فزیکی مجموعه‌ها اشباع شده است. امروز فروش بیشتر وقتی اتفاق می‌افتد که شما حضور پررنگ‌تری در فضاهای دیجیتال داشته باشید.

در حال حاضر همه می‌دانیم که اولین قدم بعد از راه انداختن مجموعه راه‌اندازی صفحات مجازی مجموعه مثل اینستاگرام  و دیگر شبکه های اجتماعی است.

دلیلش چیست؟ چون مشتریان ما در عصر حاضر بیشتر در فضای دیجیتال حضور دارند. در گذشته ما اگر مغازه بزرگی در یکی از خیابان‌های پرتردد شهر داشتیم پیش‌بینی می‌شد تا فروش خوب و بالایی هم داشته باشیم اما امروز هم مجموعه‌هایی هستند که با وجود لوکیشن عالی فروش بسیار پایینی دارند هم مجموعه هایی هستند که در نقاطی از شهر هستند که تردد خاصی ندارد ولی فروش بسیار خوبی دارند. با این ابزار ما میتوانیم در هر زمان و هر مکانی در دسترس مشتریانمان باشیم. افزودن این نوع ابزارها به مجموعه، کانال‌های فروش جدیدی هم برای ما اضافه خواهد کرد.

نکته مهم: به وسیله ابزار دیجیتالی دیگر حضور ما مشروط به مکان جغرافیایی ما نیست!

منوی آنلاین با فضای دلنشین و عکس محور خود بهترین و کامل‌ترین پرزنت ممکن از منوی ما را در مقابل مشتری خواهد داشت. با استفاده از منوی آنلاین تمام مشتریان شما به بهترین نحو با منوی مجموعه شما آشنا شده و این پرزنت کامل موجب فروش بیش‌تر شما خواهد شد.

در روز برای رستوران ما تعداد زیادی سرنخ فروش تولید می‌شود و هنر ما تبدیل هرچه بیشتر این سرنخ‌ها به فروش می‌باشد.

انواع این سرنخ‌ها کدام است؟ به طور مثال تعداد مشاهده صفحه ما در اینستاگرام (Profile Visit) به صورت روزانه یکی از منابع تولید سرنخ است. یا مشتریان گذری که تا به حال یک دفعه از مجموعه شما خرید کرده‌اند.
اما نرخ تبدیل یعنی به ازای هر چند سرنخ فروش خرید اتفاق می‌افتد؟

به طور مثال مجموعه‌ای با نرخ تبدیل 10 درصد یعنی از هر 100 بازدید از صفحه اینستاگرام مجموعه 10 فروش اتفاق می‌افتد.
پس فرمول فروش برابر با تساوی زیر است:

فروش مجموعه = نرخ تبدیل * تعداد سرنخ تولید شده

برای افزایش فروش 2 اتفاق میتواند رقم بخورد، یا باید تولید سرنخ‌ها بیشتر شود یا نرخ تبدیل بهبود یابد و افزایش پیدا کند. در مساله افزایش تولید سرنخ روش‌های بسیاری وجود دارد، تبلیغات در فضاهای مختلف یکی از این روش هاست. شاید مهم‌ترین مساله در افزایش فروش بهبود نرخ تبدیل در مجموعه رستوران یا کافی شاپ ماست.

در بهبود و افزایش نرخ تبدیل مهم‌ترین مساله ابزارهای مناسب برای این کار است.

با استفاده از مشاوره‌های تیم پشتیبانی رست من شما راهکارهای افزایش تولید سرنخ فروش را به دست خواهید آورد و با استفاده از هر دو امکان سفارش‌گیری آنلاین و باشگاه مشتریان رست من نرخ تبدیل مجموعه شما رشد چشمگیری خواهد کرد.

 

همین حالا میتوانید با انتخاب طرح مورد نیاز خود از خدمات رست من برای کاهش هزینه‌ها و افزایش فروش مجموعه خود بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *