وبلاگ
چطور با رست من هزینه‌هامون رو کاهش بدهیم؟

چطور با رست من هزینه‌هامون رو کاهش بدهیم؟

در ابتدا با وجود منوی دیجیتال رست من شما از چاپ منوی کاغذی بی‌نیاز خواهید شد. منوهای کاغذی تغییرپذیر نبوده و به جز اسم غذا اطلاعات دیگری در اختیار مشتری‌ها قرار نمی‌دهد.

منوهای کاغذی از نظر تعداد محدودیت دارند و باید به تعداد بالا چاپ شوند تا ما مطمئن باشیم به همه مشتریانمان منو خواهد رسید.

تخفیف ها و پیشنهادات جذاب روزانه و یا مناسبتی را نمی‌توان در منوهای کاغذی به اطلاع مشتریان رساند.

به همه این‌ها دغدغه‌های بهداشتی مشتریان در دوران کرونا را هم اضافه کنید. منوی کاغذی یکی از عوامل انتقال بیماری در مجموعه شما خواهد بود.

همه این‌ها نشان دهنده این موضوع است که منوی کاغذی هزینه‌ای مازاد برای مجموعه شماست امروزه با نوسانات قیمت مواد اولیه، هزینه‌های طراحی، هزینه‌های چاپ و کاغذ باعث شده تا تولید منوی کاغذی هزینه‌ی کوچکی هم نباشد.

با منوی دیجیتال رست من شما از چاپ منوی کاغذی کاملا بی‌نیاز خواهید شد. و دیگر لازم نیست تا این هزینه گزاف و مازاد را به مجموعه تحمیل کنید.

 

اپلیکیشن‌های فروش آنلاین غذا، اگر شما هم با یکی از این اپلیکیشن‌ها (مثل اسنپ فود) کار میکنید حتما می‌دانید که این اپلیکیشن‌ها به ازای هر فروش از شما کارمزدهای سنگین (حداقل 15 درصد) می‌گیرند و فروش آنلاین شما با فواصل زیاد (هر چند هفته یک بار) با شما تسویه می‌شود.

در نظر بگیرید که شما با انجام هزینه‌های زیاد اقدام به برندینگ و جذب تعدادی مشتری ثابت و وفادار کرده‌اید، این مشتریان به دلیل نبود راهکاری جز اپلیکیشن‌های واسط ازاین راه به شما سفارش می‌دهند و این یعنی علاوه بر هزینه‌ی وفادارسازی مشتری شما بابت خرید آن مشتری باز باید کارمزد و خواب پول داشته باشید.

با استفاده از منوی سفارش آنلاین بیرون‌بر رست من شما دقیقا همان امکانات اپلیکیشین‌های فروش آنلاین را به (صورت اختصاصی) خواهید داشت با این مزیت که، هم بابت فروشتان کارمزد نخواهید داد و هم پول فروش آنلاین شما به صورت روزانه در حساب خودتان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *