وبلاگ
7 مزیت سیستم سفارش آنلاین غذا

7 مزیت سیستم سفارش آنلاین غذا

با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد تغییر زندگیمان از سیستم سنتی و قدیمی به مدرن و پیشرفته هستیم. این تغییرات در تمام زمینه ها از جمله: رستوران ـ هتل ـ کافی شاپ ها و … می باشد. در این مقاله از رست من میخواهیم درباره ی 7 مزیت سیستم سفارش آنلاین غذا صحبت کنیم لطفا تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

 

 

|جهت اطلاع از آخرین مطالب صفحه رست من در اینستاگرام دنبال کنید |

 

 

اول بهتر است درباره ی منو آنلاین چیست صحبت کنیم :

 

تعریف منو :

صورت‌غذا یا مِنو (به فرانسوی: menu) در رستوران‌ها، کافه‌ها، چایخانه‌ها و غیره، لیستی است که از گزینه‌های موجود در رستوران که مشتریان می‌توانند غذای مورد پسند خود را از آن انتخاب کنند و سفارش بدهند.

 

منو آنلاین چیست
منو آنلاین چیست

 

7 مزیت سیستم سفارش آنلاین غذا :

قبل از شروع ویروس کرونا برخی از رستوران ها و کافه ها به سمت سفارش آنلاین غذا و منو آنلاین برای مجموعه رستورانی خود روی آوردند. اما اکنون تعداد بسیار زیادی از رستوران ها و کافی شاپ ها دارای منو آنلاین و سفارش آنلاین غذا هستند.

اگر تا الان اقدامی برای آنلاین کردن منوی رستوران یا کافه خود نکرده اید , فقط کافیست با کارشناسان با تجربه ما مشاوره و ارتباط داشته باشید.

 

7 مزیت سیستم سفارش آنلاین غذا :

  1.  سفارشات مشتریان در سیستم منو آنلاین دقیق تر از سفارشات حضوری یا تلفنی ثبت می شوند.
  2. با منو آنلاین و سیستم سفارش آنلاین غذا می تواند از طریق اپلیکیشن های گوشی همراه خود نیز به راحتی و آسانی راه اندازی شود.
  3.  با سیستم منو آنلاین و سفارش آنلاین غذا می توانید اطلاعات مفید و به درد بخور مشتریان خود را جمع آوری کرده و برای هر مشتری منو و پنل جداگانه و شخصی سازی شده ای طراحی کنید.
  4.  میزبانی خوب و درست شما می تواند به راحتی به خانه مشتریانتان راه پیدا کند.
  5. با منو آنلاین و سفارش آنلاین غذا سود اقتصادی بیشتری نسبت به سفارش حضوری برای مجموعه رستوران یا کافی شاپ شما به همراه دارد.
  6. با منو آنلاین و سیستم سفارش آنلاین غذا به جذب مشتری بیشتر از راه هایی به غیر از مراجعه حضوری و تلفنی کمک می کند.
  7. با استفاده و به کار گیری از سیستم آنلاین سفارش غذا صرفه جویی در هزینه ها محسوب می شود.

 

 

7 مزیت سیستم سفارش آنلاین غذا

 

 

7 مزیت سیستم سفارش آنلاین غذا

 

در منوی آنلاین کاربران می توانند با اسکن بارکد موجود در رستوران یا کافی شاپ از طریق تلفن همراه خود وارد قسمت سفارش آنلاین شده و با انتخاب سفارش مورد نظر مشخصات مورد علاقه خود را وارد کرده و پس از چند دقیقه غذای خود را سفارش دهند در صورتی که در منو های کاغذی این چنین نیست مشتریان با صرف وقت بیشتر  غذای خود را سفارش می دهند.

همچنین منوی آنلاین رستوران شما در تلفن همراه مشتریان باقی می ماند و آنها می توانند در هر زمان و هر مکان به آخرین منوی به روز شده شما دسترسی داشته باشند.

 * منو آنلاین رست من دارای ویژگی اضافه کردن تعداد نامحدود زبان های مختلف روز دنیا است *

چگونه برای رستورانم منوآنلاین تهیه کنم…

حس میکنم اینجا از نحوه سفارش منو آنلاین باید صحبت کنم براتون ،شما فقط کافیه اطلاعات خود را به رست من ارسال کنید و در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس میگیرند و یک منو با دیزاین متناسب با رستوران شما در اختیارتون قرار می دهند.

همچنین می توانید درخواست کنید خودتون منو رو تنظیم کنید و کارشناسان ما ظرف مدت ۵ دقیقه یک نام کاربری و رمز عبور خدمت شما ارائه میدهند و شما وارد رست من می شید و منوتون رو تکمیل می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *