وبلاگ
کاهش هزینه با منو آنلاین

کاهش هزینه با منو آنلاین

امروزه بسیاری از رستوران ها و کافی شاپ ها برای اینکه از منوهای کاغذی دوری کنند منوی آنلاین را جایگزین آن کردند، که مهمترین مزیت آن کاهش هزینه با منو آنلاین می‌باشد.

کاهش هزینه با منو آنلاین

در سال‌های اخیر جایگزین‌های زیادی از جمله میزهای هوشمند، تبلت و کیوسک‌ها برای منوهای کاغذی ارائه شدند که هزینه زیادی را بر رستوران‌ ها تحمیل می‌کردند.

برای آشنایی با بیشتر با تفاوت منو آنلاین با منو کاغذی بر روی لینک کلیک کنید.

منوی آنلاین به‌عنوان جدیدترین و بهترین جایگزین منوی کاغذی، علاوه بر افزایش کیفیت و سرعت خدمات‌دهی، به کاهش هزینه رستوران نیز کمک می‌کند. اگر به دنبال راهکار های کاهش هزینه با منو آنلاین هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

منوی آنلاین
منوی آنلاین

|جهت اطلاع از آخرین مطالب صفحه رست من در اینستاگرام دنبال کنید |

افزایش فروش با منو آنلاین

شما می توانید فروش خود را با منوی آنلاین افزایش دهید، زیرا که مشتریان به خوبی قادر هستند هر یک از غذاها و نوشیدنی های رستوران و کافی شاپ را همراه با عکس نظاره کنند و یکی از آنها را انتخاب نمایند. مشتری با وجود منوهایی که آنلاین می‌باشند، زمان بیشتری برای ثبت سفارش دارند و به خوبی می توانند سفارش های خود را بررسی نمایند.

این مسئله حائز اهمیت است و شما باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید تا مشتریان شما از خرید خود رضایتمند گردند. هدف اصلی که از تولید منوهای آنلاین دنبال می شود هوشمند سازی فضای رستوران ها و کافی شاپ ها است. شما می توانید در این راه به موفقیت بیشتری در جهت فروش بیشتر برسید.

منو آنلاین
منو آنلاین

قیمت و هزینه راه اندازی منوی آنلاین

بسیاری از افراد بر این باور هستند که هزینه و قیمت منوهای آنلاین زیاد می‌باشد و به همین دلیل از این منو در رستوران و کافی شاپ خود استفاده نمی‌کنند. قبل از هر چیزی باید به خوبی بدانید که منوهای آنلاین رستوران ها و کافی شاپ ها متنوع می باشند.

هر یک از آنها اندازه ها و ویژگی های گوناگونی دارند که همین مورد نقش ویژه ای روی قیمت اصلی آنها می گذارد. خصوصیات منوها نشان دهنده کارایی و کاربردی بودن آنها است که باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید.

هزینه منوهای آنلاین بسته به موارد بسیار زیادی که دارای چه گزینه هایی می‌باشد و دارای چه امکاناتی است، با یکدیگر متفاوت هستند. هرچند استفاده از آن در هر صورت به کاهش هزینه با منو آنلاین کمک شایانی می‌کند.

| جهت ثبت سفارش ” ساخت منو آنلاین ” خود و ارتباط با کارشناسان مجموعه رِست مَن میتوانید داخل پیام رسان واتساپ پیام بگذارید. جهت ورود به واتساپ مجموعه رِست مَن اینجا کلیک کنید.

کاهش هزینه با کاهش نیروی انسانی

منو آنلاین توانسته بسیاری از مشکلات موجود در رستوران ها و فست فودها را رفع کند.از جمله مشکلات مربوط به تامین نیروی انسانی با تجربه و متخصص منجر به رخ دادن اشتباهاتی در ثبت سفارش می شود. بنابراین یکی دیگر از دلایل ایجاد آن به حداقل رساندن این خطاها می باشد که با کاهش هزینه با منو آنلاین کمک می‌کند.

هیچ‌ چیزی  نمی‌تواند بیشتر از آوردن سفارش اشتباه سر میز میهمانانی را که مدت طولانی در انتظار بوده‌اند، آزرده کند. ثبت سفارش اشتباه علاوه بر ایجاد نارضایتی در مشتریان، هدررفت مواد غذایی را افزایش داده و هزینه‌ی بیشتری را به رستوران تحمیل می‌کند. استفاده از منوی آنلاین امکان خطای انسانی موقع سفارش‌گیری و ثبت سفارش اشتباه را تقریباً به صفر می‌رساند و با کاهش هدررفت مواد غذایی به کاهش هزینه رستوران کمک شایانی می‌کند.

بازدهی بیشتر با منو آنلاین
بازدهی بیشتر با منو آنلاین

به حداقل رساندن هزینه‌ چاپ و تغییر منو با استفاده از منوی آنلاین

با تغییر قیمت مواد اولیه یکی از دغدغه‌ های عمده‌ی سرآشپزها و مدیران رستوران‌ها این است که بتوانند قیمت‌های موجود در منو را در زمان لازم تغییر دهند. از طرف دیگر برخورداری از امکان تغییر آیتم‌های منو، ایجاد دسته‌بندی‌های جدید و طراحی منویی متفاوت بدون هزینه دوباره و اضافی، در گذشته بیشتر به آرزو شبیه بوده است زیرا که تغییر و تجدید چاپ منوهای کاغذی هزینه زیادی را بر مدیران رستوران‌ها تحمیل می‌کند.

به همین منظور استفاده از منوهای آنلاین که در هر لحظه و از هر کجا تنها با استفاده از یک دستگاه متصل به اینترنت قابل ویرایش هستند، یکی از بهترین راهکارها برای کاهش هزینه با منو آنلاین در رستوران و کافه‌ها محسوب می‌شود.

 

ممنون که ما را با مقاله کاهش هزینه با منو آنلاین همراهی کردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *