وبلاگ
ساخت منو آنلاین

ساخت منو آنلاین

خب با ما همراه باشید تا در این مقاله از بلاگ رِست مَن در رابطه با ساخت منو آنلاین صحبت کنیم…

منو آنلاین چیست؟

بیایید ابتدا به صورت خلاصه منو آنلاین را برای شما تعریف کنیم :

یک منو qr کد که روی میزهای رستوران ها درج شده که مشتری پس از اسکن آن یک منو در گوشی اش به نمایش در میاد و عکس و مشخصات کامل غذا را داخل آن می تواند مشاهده کند.

منوی رستوران بزرگترین آهنربای آن است. برای ایجاد گروهی وفادار از مشتریان، رستوران ها باید یک منوی منحصر به فرد ایجاد کنند

تا اینجا از اینکه منو آنلاین چیست مطلع شدیم اگر نیاز به پاسخ کامل تری هستید ، اینجا بخوانید | منو آنلاین چیست ؟

نحوه ساخت منو آنلاین

در مجموعه رِست مَن شما با یک درخواست سفارش در کمترین زمان ممکن منو شما ساخته می شود و فعال میگردد و شما نیازی به اصطلاح ” ساخت منو آنلاین ” ندارید و به جای آن نیاز به درج آیتم های منوی مجموعه خود دارید.

همچنین به طور مثال اگر رستوران هستید ، می توانید با ارسال مشخصات غذا های خود اعم از دسته بندی ، عکس ها و مشخصات و … برای تیم پشیبانی در راستای تکمیل کردن منو خود اقدام کنید و تکمیل کردن منو آنلاین خود را به تیم پشتیبانی منو آنلاین رِست مَن بسپارید.

| لازم به ذکر است هرچه محتواهای ارسالی با توجه به پلن سفارش داده شده تکمیل تر و منظم تر باشه ، منو کامل تری در اختیار دارید.

(به طور مثال در اکثر پلن های رِست مَن ابزار ” منو آنلاین چند زبانه ” موجود هست ، اگر نیاز به آن دارید متون آیتم های خود را ترجمه کرده و برای تیم پشتیبانی ارسال کنید.)

چگونگی ساخت منو آنلاین
چگونگی ساخت منو آنلاین

مراحل ساخت منو آنلاین

به طور کلی فرایند ساخت یک منوی آنلاین به صورت زیر می‌باشد:

انتخاب یک الگو: طرحی را که دوست دارید از بین بیش از 16000 قالب رستوران با طراحی حرفه ای انتخاب کنید. مجموعه‌های کافه‌ها، غذاخوری‌های خوب، پیتزافروشی‌ها، منوهای کودکان و … .

موارد خود را اضافه کنید: آیتم ها و توضیحات منو را در فرم منوی آسان وارد کنید و از آنها در منوهای نامحدود استفاده مجدد کنید. فونت‌ها، رنگ‌ها و طرح‌بندی‌ها را می‌توان متناسب با برند شما طراحی کرد.

لوگو و عکس های خود را اضافه کنید: لوگوی خود را آپلود کنید و آن را در هر کجا که می خواهید در منوی خود قرار دهید. اگر لوگو ندارید، می توانید به راحتی با الگوهای لوگو یک لوگو ایجاد کنید. عکس های خود را آپلود کنید یا از کتابخانه گسترده تصاویر رایگان انتخاب کنید. به سادگی آنها را بکشید و در طرح خود رها کنید.

تغییر رنگ: به راحتی رنگ‌های پس‌زمینه و عناصر گرافیکی را تغییر دهید تا با برند و زیبایی‌شناسی شما مطابقت داشته باشد. طراحی منوی شما می تواند به اندازه رستوران شما منحصر به فرد باشد.

به یک کد QR متصل شوید: یک کد QR برای منوی خود ایجاد کنید تا بتوانید آن را به صورت آنلاین و داخلی با مشتریان خود به اشتراک بگذارید. کدهای QR قابل ویرایش هستند، بنابراین نیازی به چاپ مجدد نیست. هر زمان طراحی خود را به روز کنید و همان کد QR را نگه دارید!

ساخت منو آنلاین رایگان چیست ؟

این کلمه که در این روزها در برخی از سایت ها ترند شده است بیشتر به دنبال جذب مخاطب هستند تا بازدید‌های خود را بالا ببرند و یا… اما ساخت منو آنلاین رایگانی در حقیقت وجود ندارد اگر هم وجود داشته باشد ، اسپانسر دارد و یا دارای نقاط ضعف هستند.

جهت اطلاع از این موضوع مقاله ما را در رابطه با منوی آنلاین رایگان مطالعه نمائید.

جهت ساخت منو آنلاین خوب چیکار کنیم؟

جهت ساخت و یا همان تکمیل کردن منو که از نام آن پیداست باید از تمامی امکانات منو آنلاین استفاده کنیم و تمامی محتویات رو به بهترین نحو جمع آوری و بارگذاری کنیم.

مثلا عکاسی از غذاها به صورتی باشد که مشتری را جذب کند و توضیحات تکمیلی آن به گونه ای باشد که مشتری از ترکیبات آن مطلع باشد و همچنان از رنگبندی مناسب استفاده شود و مواردی دیگر که در مقاله روانشناسی منو می توانید مطالعه کنید تا به شما در جهت ساخت بهترین منو آنلاین کمک کند.

ساخت منو QR
ساخت منو QR

| جهت ثبت سفارش ” ساخت منو آنلاین ” خود و ارتباط با کارشناسان مجموعه رِست مَن میتوانید داخل پیام رسان واتساپ پیام بگذارید. جهت ورود به واتساپ مجموعه رِست مَن اینجا کلیک کنید.

بعد از ثبت سفارش خود در واتساپ مجموعه رِست مَن همکاران ما حداکثر پس از 8 ساعت کاری با شما تماس می گیرند.

کدام شرکت منو آنلاین بهتری ارائه می دهد ؟

این مقیاس کمی سخت است چون بر اساس سلیقه فردی نباید انتخاب شود بلکه طبق بررسی و تحلیل سلایق و رفتار مشتریان خود به این نظر برسید کدام منو مناسب مشتریان رستوران شما می باشد.

برخی از شرکت های ارائه دهنده منو آنلاین براساس طرحی از نمونه مشابه های خارجی و کمی تحلیل شخصی خود شروع به ایجاد منو آنلاین کرده اند ، اما مجموعه رِست مَن از ابتدا با چند رستوران بزرگ در سطح شهر تهران با استفاده از مشورت های مدیران رستوران ها به این طرح نهایی رسیده است و در بیش از 10 نوع رستوران های مختلف به صورت تخصصی تحلیل و مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به تحلیل های انجام شده این رستوران ها و نیاز سنجی آنها پلن های متفاوتی ارائه شده و شما با توجه به نیاز مجموعه خود میتوانید انتخاب کنید.

چرا منو آنلاین ؟

سوال خوبیه …! واقعا چرا منو آنلاین ، چرا از منو های کاغذی و یا دیجیتال استفاده نکنیم…

امکاناتی که منو آنلاین در اختیار شما میگذارد منو های دیگر توان آن را ندارند ، به طور مثال منو آنلاین رستوران این قدرت را دارد که گزارش می دهد کدام غذا شما بیشترین بازدید رو داشته و کدام غذا کمترین آمار را دارد و این امکان به مدیران رستوران قردت تصمیم گیری بیشتری جهت رستوران خود می دهد.

| البته قابل ذکر است برخی امکاناتی که منو آنلاین رِست مَن در اختیار مدیران رستوران قرار می دهد نقطه تمایز با دیگر شرکت های ارائه دهنده منو آنلاین هست ، به طور مثال همینموردی که در بالا ذکر شد گزارش بیشترین و کمترین آمار بازدید غذا…

برخی از منو آنلاین ها یکی از امکاناتی که دارند ، سفارش آنلاین است که شم میتوانید بدون درصدهای پرداختی تحت اپلیکیشن های رایج مشتریان خودتان را حفظ کنید و خدمات بهتری به آنها ارائه دهید.

مزایا منو آنلاین

به طورکلی بخواهیم مزایا منو آنلاین رو بگوئیم این است که مدیریت بهتر باتوجه به بررسی و تحلیل مشتریان و اتخاذ تصمیمات مهم‌تر در راستای بهترین رستوران از نظر مشتریان ، همچنین تسهیل در سفارشات مشتری و بالا بردن حجم سفارشات خود.

معایب منو آنلاین

از اصلی ترین معایب منو آنلاین میتوان از قطعی اینترنت و یا پائین بودن سرعت اینترنت یاد کرد ولی با اینترنت ملی هیچ گونه مشکلی ندارد و درصورت اجرایی شدن طرح صیانت منو آنلاین رِست مَن بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه می دهد پس در نتیجه شما با خیال راحت به فکر ساخت منو آنلاین برای رستوران خود باشید.

اهمیت ساخت منو آنلاین
اهمیت ساخت منو آنلاین

جمع بندی ساخت منو آنلاین

و در آخر مقاله ” ساخت منو آنلاین ” خدمت شما همراهان عزیز عرض کنم که منو آنلاین علاوه بر قابلیت هایی که دارد یکی از ابزار های مدیران رستوران هست که باعث افزایش یافتن قدرت مدیران رستوران در رابطه با تصمیم هایی که در قبال مجموعه خود دارند. و همچنین تسهیل در مدیریت امور رستوران مخصوصا سفارش گیری و تسهیل در انتخاب مشتریان در همه حال.

و میتوان از بالا بردن سفارشات و حتی در رستوران های بزرگ از کم کردن یک نیرو گارسون یاد کرد. و همچنین به عنوان یک دوست پیشنهاد اضافه کردن منو آنلاین به مجموعه خود را می دهم حتی برای یکماه میتوانید با منو آنلاین رِست مَن به ساخت منو آنلاین فکر کنید و برای یکبار هم شده امتحان کنید و در صورت تمایل یک اشتراک یکسال خرید کنید.

ممنون که ما را تا پایان مقاله ساخت منو آنلاین همراهی کردید.

رست من یک منوی دیجیتال تحت وب با هدف حذف منوی کاغذی رستوران هاست.
رست من فراتر از یک منوی معمولی است که مشتریان شما می توانند بدون نصب هیچ گونه نرم افزاری با اسکن QR code  موجود روی میز مجموعه تمامی منو شما را با جزئیات کامل مشاهده و اقدام به سفارش نمایند.

〈جهت ارتباط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *