وبلاگ
منو آنلاین رایگان

منو آنلاین رایگان

منو آنلاین رایگان رِست مَن دارای چه امکاناتی هست؟

مجموعه رِست مَن با توجه به پیاده سازی پلتفرم منو آنلاین کافه و رستوران ها و آشنایی اولیه کاربران با این پلتفرم در نظر دارد ، که یکماه اول ثبت درخواست منو به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهد تا کاربران کارکرد با این پلتفرم را یاد بگیرند.

حتی شما کاربران عزیز میتوانید بعد از درخواست منو آنلاین رایگان به کاربران فروش مجموعه رِست مَن نام کاربری و رمز خود را دریافت کنید و در صورت رضایت پس از اتمام مهلت استفاده (یکماه) به خرید اشتراک منو دیجیتال اقدام نمائید.

امکانات منو آنلاین رِست مَن در این زمینه با توجه به درخواست مشتری می باشد و با توجه به صفحه پلن های موجود منو آنلاین می توانید پلتفرم مورد نیاز خود را انتخاب کرده و به تیم فروش مجموعه رِست مَن اعلام نمائید.

بعد از اتمام مهلت استفاده از منو آنلاین رایگان چه اتفاقی می افتد؟

بعد از اتمام مهلت دسترسی منو و نمایش منو برای شما بسته می شود ، حتما قبل از اتمام مهلت نسبت به تمدید منو خود اقدام نمائید.

بعد از اتمام مهلت میتوان تمدید کرد و به حالت قبل بازمیگردد ؟

بله ، میتوانید حداکثر بعد از 30 روز از منقضی شدن مهلت استفاده آن را تمدید کنید و منو آنلاین خود با همان تغییرات سفارشی سازی شده از سمت شما استفاده نمائید.

منو آنلاین چیست؟ (بیشتر بخوانید)…

 

ساخت منو آنلاین چقدر زمان میبره…؟

مدت زمان ساخت منو در کمتر از 20 دقیقه به طول می انجامد.شما کاربران عزیز در جهت ثبت سفارش یکی از راه های ارتباطی با مجموعه رِست مَن رو انتخاب کنید و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

| نکته مهم : ساخت منو آنلاین در کمتر از 20 دقیقه به طول می انجامد اما نکته قابل توجه اینجاست که درج محتوا مناسب اعم از عکس و دسته بندی و توضیحات آیتم های منو شما کمی به طول می انجامد.

اما منو رِست مَن دارای ویژگی ویرایش تمامی محتویاتی هست که درج شده است پس نگران نباشید!!!

شما ابتدا می توانید اطلاعات خود را وارد و منو خود را تکمیل کنید و اگر زمانی برای تغییر آیتم ها اعم از عکس و متن آمادگی داشته باشید میتوانید به راحتی تغییر دهید.

منو آنلاین رستوران
منو آنلاین رستوران

درج محتویات منو رو خودمان باید انجام دهیم؟

هم خودتان می توانید وارد کنید و هم می توانید اطلاعات آیتم های منو آنلاین خود اعم از عنوان ، دسته بندی ، قیمت ، توضیحات ، عکس و ترجمه به هر زبان مد نظر خودتون و… را برای تیم پشتیبانی منو آنلاین رِست مَن ارسال کنید تا آنها برای شما بارگذاری کنند.

کدوم پلن منو رِست مَن به درد من میخوره ؟

شما اگر در انتخاب پلن های موجود منو به مشکل خوردید ، می توانید با پشتیبانی ارتباط بگیرید و آنها با توجه به روند کسب و کار شما بهترین پیشنهاد رو بهتون می دهند و راهنمایی های لازم را حدمتتون ارائه می دهند.

|جهت اطلاع از آخرین مطالب صفحه رست من در اینستاگرام دنبال کنید |

جمع بندی :

به صورت کلی منو آنلاین تماما رایگان وجود نداره ….!!! به این علت که هزینه هایی دربر دارد به عنوان مثال هزینه پشتیبانی و… به همین دلیل دنبال منو تماما رایگان نباشید.

اگر هم منو آنلاین رایگانی وجود هم داشته باشه یا تبلیغات بیش از حد رو منو باز میشه و یا یه سری امکانات نداره و محدود می باشد. اما مجموعه رِست مَن تو هر پلنی از منو های خود به صورت یکماهه رایگان ارائه می دهد و همچنین یک طرح نمونه برای چاپ QR  خود و چاپ آن و در نهایت جایگذاری در میز های مجموعه شما ارائه میدهد که با توجه به رنگبندی محموعه شما طراحی و ارسال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *