وبلاگ
منو آنلاین رستوران

منو آنلاین رستوران

منو آنلاین رستوران بزرگترین آهنربای آن است. برای ایجاد گروهی وفادار از مشتریان، رستوران ها باید یک منوی منحصر به فرد ایجاد کنند.

منو آنلاین رستوران چیست ؟

با توجه به پیشرفت روز افزون بشر جهت توسعه و تسهیل در جامعه بشری پلتفرمی تحت عنوان ” منو آنلاین رستوران ” به وجود آمد.

اول و مهمتر از همه، منوهای آنلاین مزایای بی شماری نسبت به همتایان چاپی خود دارند. یکی از مزیت های فوری کارایی آن است. در حالی که منوهای سنتی به دلیل فرسودگی یا به روز رسانی در پیشنهادات و قیمت ها نیاز به چاپ مجدد مکرر دارند، منوهای آنلاین از این هزینه های تکرارشونده چشم پوشی می کنند. به روز رسانی ها را می توان در زمان واقعی انجام داد و اطمینان حاصل کرد که مشتریان همیشه به جدیدترین پیشنهادات بدون متحمل شدن هزینه چاپ اضافی دسترسی دارند.

یکی از وظایف این منو در ابتدا به دلیل شیوع مریضی کرونا بود که تماس فیزیکی منو در رستوران ها باعث انتقال این نوع ویروس نشود اما خب امکاناتی دیگر هم دارد اعم از :

  •  درج نامحدود غذا
  • درج نا محدود دسته بندی غذا
  • چند زبانه بودن منو رستوران
  • درج توضیحات غذا
  • تغییر لحظه ای مشخصات غذا
  • حذف کردن منو های کاغذی
  • به صرفه بودن نسبت به منو کاغذی
  • سفارش گیری آنلاین
  • پرداخت آنلاین
  • سیستم مشتری مداری
  • درج کامل مشخصات غذا ( توضیحات ، عکس و…)
  • تسریع در رساندن خدمات
  • تغییر دیزاین لحظه ای با توجه به مناسبت ها
  • و…
بررسی منو آنلاین رستوران
بررسی منو آنلاین رستوران

ویژگی های خاص منو آنلاین رستوران چیست؟

بیشتر رستوران ها برای طراحی و چاپ منو هزینه زیادی می کنند. آیا در این دوره دیجیتالی این امر ضروری است؟

اگر رستوران شما ۱۰ میز دارد، هر میز به یک کتاب منو نیاز دارد. فرض کنید یک کتاب منو شامل ۱۰ صفحه است، سپس باید ۱۰۰ صفحه طراحی و چاپ شود. هزینه چاپ و طراحی چقدر است؟ و این یک سرمایه گذاری یک بار نیست، منو باید به طور دوره ای به روز شود و اکنون هزینه سرمایه گذاری شده در سال و کاغذهای استفاده شده برای چاپ را محاسبه کنید..؟

تغییرات لحظه ای قیمت غذاها و ثبت سفارش و پرداخت آنلاین را می تواند از ویژگی های خاص منو آنلاین نسبت به منو کاغذی دانست.

اکنون دیگر نیازی به محاسبه این هزینه ها نیست، منو آنلاین رستوران به شما امکان می دهد منوی آنلاین شخصی سازی شده خود را ایجاد کنید، می توانید به راحتی موارد خود را در عرض چند دقیقه اضافه، حذف یا به روز کنید. مشتریان می توانند از طریق تلفن خود به منو آنلاین رستوران شما دسترسی داشته باشند و سفارشات خود را ثبت کنند و می توانند از غذاخوری بدون تماس لذت ببرند. مشتریان شما باید کد QR ارائه شده را اسکن کنند یا از URL منو بازدید کنند تا سفارشات آنلاین را ثبت کنند. پس از سفارشات، صورتحساب خودکار هم برای مالکان و هم برای مشتریان ایجاد می شود.

استفاده از منو آنلاین رستوران ساده است. نیازی به دانلود برنامه نیست، مشتریان باید کد QR را اسکن کنند یا از URL بازدید کرده و به منوی رستوران دسترسی داشته باشند. مشتریان نیازی به صبر کردن ندارند تا گارسون کتاب منو را دریافت کند

نکته ای که حائز اهمیت است منوی آنلاین یک پلت فرم سازگار با محیط زیست است که باعث صرفه جویی در مصرف کاغذ و در نتیجه قطع درختان می شود.

چه امکاناتی متناسب با منو آنلاین رستوران شما می باشد؟

سیستم های سفارش آنلاین رستوران می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. بسیار مهم است که مالکان و مدیران از سیستم های سفارش آنلاین و نحوه بهره مندی آنها از مکان ها آگاه باشند.

تعداد امکانات منو آنلاین رستوران با توجه به نوع کسب و کار هر رستوران متفاوت است به همین علت مجموعه رِست مَن با توجه به تحقیقات انجام شده و تجربیات خود آنها رو دسته بندی نموده و با توجه به امکانات آن قیمت گذاری نموده است.

|جهت مشاهده تعرفه منو آنلاین با توجه به امکانات اینجا رو کلیک نمائید…

امکانات منو آنلاین رستوران
امکانات منو آنلاین رستوران

اگر جهت انتخاب پلن مورد نظر خود دچار سردرگمی شدید میتوانید با کارشناسان مجموعه رِست مَن تماس گرفته تا آنها با توجه به در خواست و نوع رستوران شما و همچنین علم و تجربه خود بهترین پیشنهاد رو به شما ارائه دهند.

جهت تغییر پلن منو باید اشتراک جدیدی ایجاد شود ؟

خیر ، در هر لحظه میتوانید پلن های خود را ارتقاء دهید و قیمت ارتقا پلن با توجه به مدت زمان باقی مانده از سرویس شما محاسبه می شود.

محتویات منو و QR کد شما در ارتقا پلن منو هیچ تغییری نمی کند و فقط کافی است پلن مد نظر خود را اعلام فرمائید.

**منو آنلاین رایگان رستوران مجموعه رِست مَن (بیشتر بخوانید)…**

منو آنلاین رو کجا قرار دهیم؟

شما مدیران رستوران می توانید در وهله اول منو آنلاین رستوران خود را روی میز های رستوران با توجه به سلیقه خود و طراحی رستوران روی میزها قرار دهید به عنوان پیشنهاد میتوانید اگر میز هاتون چوبی هست ، QR کد را روی میز حک کنید و یا به صورت برچسب روی میز و یا جعبه دستمال کاغذی خود بچسبانید و … ایده های جایگذاری منو آنلاین روی میزهای رستوران بسیار زیاد است و میتوانید از ایده های کارشناسان ما کمک بگیرید.

در وهله دوم منو آنلاین دارای لینک کوتاه می باشد میتوانید جهت سفارش آنلاین لینک کوتاه منو آنلاین رستوران خود را در شبکه های اجتماعی رستوران خود به اشتراک بگذارید تا مشتریان بتوانند از منو شما بازدید کنند و سفارش خود را در صورت تمایل به صورت آنلاین و همچنین پرداخت آنلاین به ثبت برسانند.

در وهله سوم میتوانید QR کد خود را در صورت بسته بندی غذا جهت سفارش بیرون بر روی آنها به چاپ برسانید تا مشتریان به منو شما دسترسی داشته باشند.

در وهله چهارم میتوانید QR کد منو آنلاین رستوران خود را روی کارت ویزیت رستوران خود درج کنید تا مشتریان با داشتن کارت ویزیت های رستوران به منو آنلاین دسترسی داشته باشند.

مزیت منو آنلاین رستوران
مزیت منو آنلاین رستوران
|جهت اطلاع از آخرین مطالب صفحه رست من در اینستاگرام دنبال کنید |
از کجا بدانم منو آنلاین شما نسبت به دیگر برند ها بهتر است؟

با توجه به پلن های منو آنلاین و امکانات درج شده در آن و با توجه به مشتریان ما و سطح رضایت آنها میتوانید مقایسه کنید.

هزینه پرداختی بابت منو آنلاین چیست؟

بابت یکسال پشتیبانی منو آنلاین رستوران در ساعات کاری رستوران شما می باشد. شما مدیران رستوران اگر درخواستی مبنی بر مشکل و یا اختلال در منو داشته باشید و با تیم پشتیبانی در میان بگذارید در اسرع وقت تلاش میکنیم تا خواسته شما رو برطرف کنیم.

به طور خلاصه، منوهای آنلاین فقط مکملی برای تجربه غذاخوری نیستند بلکه تجسم سازگاری رستوران با تغییر رفتارهای مصرف کننده، ادغام فناوری برای غنی سازی تجربیات کاربر، ذکاوت مالی برای عملکرد موثرتر، و خلاقیت برای ایجاد هویت برند متقاعد کننده هستند.

رست من یک منوی دیجیتال تحت وب با هدف حذف منوی کاغذی رستوران هاست.
رست من فراتر از یک منوی معمولی است که مشتریان شما می توانند بدون نصب هیچ گونه نرم افزاری با اسکن QR code  موجود روی میز مجموعه تمامی منو شما را با جزئیات کامل مشاهده و اقدام به سفارش نمایند.

〈جهت ارتباط

2 نظرات در مورد “منو آنلاین رستوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *