وبلاگ
منو آنلاین چیست

منو آنلاین چیست

آیا میدانید  منو چیست و اینکه چرا منوی مجموعه خود باید یک منو آنلاین باشد؟ همچنین در این جا میخواهیم اطلاعات کامل راجب منو  و همچنین مزایای آن صحبت می کنیم.

برای توضیح منو آنلاین چیست با ذکر مثالی بیان میکنیم.

منو رستوران
منو رستوران

مثلا وقتی با دوستان خود به یک رستوران یا کافی شاپ می روید یکی از دلایل لذت بردن از غذای خوب یک منوی خوب و اصولی است که به آن احتیاج دارید.حال اگر این منو  آنلاین باشد ما می توانیم انتخاب درست و دقیق تری داشته باشیم , یک منو خوب به چند اصول بستگی دارد مثلا میدونستید مهندسی منو داریم و یا روانشناسی منو هم داریم …

یک منوی آنلاین چه اصول و ویژگی هایی باید داشته باشد تا بتواند ذائقه مشتریان را تحریک کند و سبب افزایش فروش و مشتری شود؟
1-تمام اطلاعاتی که مشتری نیاز دارد را در اختیارش بگذارد.
2-مشتری را برای خرید بیشتر درگیر کند.
و..

در حال حاضر امروزه بیشتر خدمات کسب و کارها از جمله رستوران ها و کافی شاپ ها و مواد غذایی به صورت آنلاین شده اند.اگر شما صاحب یک مجموعه مانند رستوران هستید باید منوی آنلاین خود را به درستی طراحی کنید زیرا این منو باعث جذب بیشتر مشتری و همینطور یک ابزار تبلیغاتی می شود.

 

تعریف منو :

صورت‌غذا یا مِنو (به فرانسوی: menu) در رستوران‌ها، کافه‌ها، چایخانه‌ها و غیره، لیستی است که از گزینه‌های موجود در رستوران که مشتریان می‌توانند غذای مورد پسند خود را از آن انتخاب کنند و سفارش بدهند.

مزایای منو آنلاین چیست :

  1. پیشگیری کرونا با استفاده از منو آنلاین به جای منو کاغذی : باشیوع ناگهانی و همه گیری کرونا در سراسر جهان یک استرس و نگرانی را در همه ی مردم به وجود آورده است. باضدعفونی کردن وسایل و شست و شوی دست ها ی خود تا حد زیادی از مبتلا شدن و انتشار ویروس کرونا جلوگیری می شود اما همچنان از طریق وسایل عمومی امکان انتفال وجود دارد,با استفاده از منو آنلاین دیگر به منوی کاغذی رستوران یا کافی شاپ احتیاجی نیست و تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار خواهد گذاشت.
  2. مدیریت منوی آنلاین : با منو آنلاین مشتریان همیشه و همه جا به منو دسترسی سریع خواهند داشت و همچنین با منو آنلاین تمامی ویژگی و اطلاعات منو غذایی شما به صورت کامل اعم از قیمت, عکس ,توصیحات … تا به بهترین شکل خدمات شما را به مردم معرفی کند.با منوی آنلاین نیازی به چاپ دوباره منو کاغذی نیست و همچنین این اطمینان را دارید که مشتریانتان به منوی شما همیشه دسترسی دارند.
  3. ارتباط سریع و راحت QR کد:با منو آنلاین فرصت های زیادی را برای بازاریابی، تبلیغات، سفارشی سازی منو و به اشتراک گذاری اطلاعات بین مشتریان به وجود می آید. با منو QR کد ارتباطات بین مشتری و صاحب رستوران بهبود زیادی پیدا کرده است.
  4. با منو آنلاین کاهش هزینه و افزایش سود : یکی از اصلی ترین مزایای منو آنلاین کاهش هزینه ها در رستوران ها یا کافی شاپ ها است. با حذف منو کاتالوگ های کاغذی و چاپ شده درهزینه ها مقدار زیادی صرفه جویی می شود. سیستم های سفارش منو آنلاین قابلیت به روز رسانی محتوا و تغییر را دارند اما منو های کاغذی و چاپی این ویژگی را ندارند.منو آنلاین رستوران
  5. رجوع و بازگشت دوباره مشتریان : هر فردی می تواند آخرین به روز رسانی منوی آنلاین شما را در تلفن همراه خود ببیند,پس هر کسی که گرسنه باشد و به دنبال غذا بگردد شما را در گوشی خود پیدا می کند.
  6. کاهش انتظار و سرگرمی مشتریان : منو آنلاین بیشتر بر روی سرعت, دادن اطلاعات مناسب و کامل در زمان مناسب آن, و همچنین بهره وری بالا تمرکز دارد.منو آنلاین باعث سرگرم شدن مشتری ها و همینطور کاهش درک انتظار زمان می شود و تجربه مشتریان تا حد زیادی بهبود پیدا می کند.
  7. رابط کاربری زیبا و جذاب منو آنلاین : الاصلی ترین و مهم ترین نرم افزار منو آنلاین احترام به مشتری است. در این جا مشتری می تواند اطلاعات کامل و دقیق غذا و فهرست غذا ها را در همان منو تلفن همراه ببیند.
  8. پرداخت سریع و آسان از طریق درگاه بانکی امن : با نرم افزار منو آنلاین خیلی راحت و سریع با تلفن همراه خود به درگاه بانکی امن متصل شوید و از آنجا هزینه را پرداخت کنید. به این صورت که بدون دست زدن به اسکناس آلوده و کثیف و همینطور منوی کاغذی غذای خود را سفارش دهید.

 

تفاوت منو آنلاین و منو کاغذی

در منوی آنلاین کاربران می توانند با اسکن بارکد موجود در رستوران یا کافی شاپ از طریق تلفن همراه خود وارد قسمت سفارش آنلاین شده و با انتخاب سفارش مورد نظر مشخصات مورد علاقه خود را وارد کرده و پس از چند دقیقه غذای خود را سفارش دهند در صورتی که در منو های کاغذی این چنین نیست مشتریان با صرف وقت بیشتر  غذای خود را سفارش می دهند.

همچنین منوی آنلاین رستوران شما در تلفن همراه مشتریان باقی می ماند و آنها می توانند در هر زمان و هر مکان به آخرین منوی به روز شده شما دسترسی داشته باشند.

 * منو آنلاین رست من دارای ویژگی اضافه کردن تعداد نامحدود زبان های مختلف روز دنیا است *

چگونه برای رستورانم منوآنلاین تهیه کنم…

حس میکنم اینجا از نحوه سفارش منو آنلاین باید صحبت کنم براتون ،شما فقط کافیه اطلاعات خود را به رست من ارسال کنید و در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس میگیرند و یک منو با دیزاین متناسب با رستوران شما در اختیارتون قرار می دهند.

همچنین می توانید درخواست کنید خودتون منو رو تنظیم کنید و کارشناسان ما ظرف مدت ۵ دقیقه یک نام کاربری و رمز عبور خدمت شما ارائه میدهند و شما وارد رست من می شید و منوتون رو تکمیل می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *